Retourneren of klacht indienen

Hoe retourneer ik mijn bestelling

Ben je niet tevreden met uw online aankoop bij Babymopjes.nl of passen de producten niet? Dan kan je het betreffende artikel retourneren op basis van  herroepingsrecht of  je kunt de bestelling omruilen.

Herroepingsrecht

Zodra je de bestelling ontvangt, heb je volgens het wettelijke herroepingsrecht 14 dagen de tijd te laten weten dat je niet tevreden bent met jouw aankoop. Als dit het geval is, hoor ik dat graag zo spoedig mogelijk per e-mail of via het contactformulier.

Het product en de bijbehorende verpakking dienen in dezelfde staat te zijn zoals deze is ontvangen. Er mag geen schade aan het product en de verpakking zijn ontstaan. Zodra ik van jou vernomen hebt dat je niet tevreden bent met de aankoop, ontvang je binnen 48 uur per mail een bevestiging hiervan. Na deze bevestiging dien je de aankoop op eigen kosten te retourneren naar onderstaand adres:

M.O.P – Marjan’s Original Products
Warmoesstraat 18
1791 CR Den Burg – Texel

Omruilen product van de online bestelling

Wil je jouw aankoop omruilen voor een ander product of hetzelfde product in een andere maat? Dan kan je dit binnen 14 dagen per e-mail of via het contactformulier laten weten. Je ontvangt binnen 48 uur een bevestigingsmail. Wij brengen geen verzendkosten in rekening voor het omruilen van het nieuwe product én het retourneren van het verkeerde product.

Vragen over de procedure voor omruilen of retourneren? Stuur dan een e-mail of vul het contactformulier in.

Hoe dien ik een klacht in over (mijn bestelling bij) Babymopjes.nl?

Ben je ontevreden en heb je een klacht over de producten of de service van Babymopjes.nl? Dit betreuren wij ten zeerste, maar wij zijn er wel graag van op de hoogte. Zo kunnen wij onze producten en service in de toekomst verder verbeteren.

Help ons jouw klacht zo goed mogelijk af te handelen en stuur jouw klacht, begeleid met duidelijke foto’s per e-mail. Je krijgt binnen 48 uur een reactie over de verdere afhandeling van de klacht.
Let op: de op deze pagina vermelde retourprocedure geldt alleen voor online aankopen. Je kan jouw online aankoop NIET retourneren bij één van de verkooppunten. Andersom geldt ook dat je jouw aankoop bij een van onze verkooppunten enkel kunt ruilen of retourneren bij deze verkooppunten en niet online.